Saturday, October 29, 2011

KURSUS BERSAMA DR. AZIZAN OTHMAN -AMP .... /TIP KURUS..

fuh... pengalaman yang paling best ... bukan sahaja ilmu tapi macam tak caya aku boleh melompat... dulu masa badan bulat langsung tak melompat.. alasan gemuk.. sakit kaki.. dah kurus.. tak lompat juga... maknanya dah lama aku tak exercise... mesej nak saya sampaikan ...anda gemuk ke... anda kurus ke .. aktifkan fizikal anda... sebenarnya itu bukan alasan.. dr azizan tu hah .. 123kg.. selamba je melompat.. tak tercabar ke.. hah.. jagan nak bagi alasan sebab anda sedang mengaktifkan aura negatif.. 

Tip kurus dengan debella;

Nisbah air yang di minum melebihi berat badan anda; maksudnya setiap 25kg berat anda memerlukan sekurang kurangnya 1 liter air.. maknanya.. sekiranya berat anda 50 kg anda perlu minum sekurang -kurangnya  2 liter air kosong....kalau 90kg : 3.6 liter .. 

INGAT : itu hanya itu mengekalkan berat badan sedia ada.. maka sekiranya anda ingin menurunkan berat anda dengan cepat anda perlu minum lebih dari keperluan tersebut. itulah sebabkita kita menggalakkan semua pelanggan meminum air sekurang2nya 5liter sehari...


Kepakaran saya adalah dalam bidang kecantikan dan kesihatan. saya menyelesaikan masalah penyakit akibat dari masalah obesiti.. tubuh makin sihat badan makin langsing. amacam nak. call/sms segera...

 

No comments:

Post a Comment